.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عمليات اجرايي پالايشگاه ساري

فرماندار ساري گفت: عمليات اجرايي پالايشگاه ساري به زودي آغاز مي‌شود.

محسن زارعي در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال جهاد اقتصادي گفت: مهم‌ترين هدف نامگذاري امسال به نام سال جهاد اقتصادي رسيدن ايران به قله‌هاي بلند اقتصاد جهاني است.
وي با اشاره به تحولات كشور در سالي كه گذشت بيان داشت: موضوع اساسي كشور امسال در سال جهاد اقتصادي ساماندهي منابع زيادي كه در كشور وجود دارد، است.
فرماندار ساري با اشاره به اقدامات انجام شده در سفر نوروزي در حوزه شهرستان ساري از شروع عمليات اجرايي پالايشگاه اين شهرستان در آينده بسيار نزديك خبر داد.
زارعي بيان داشت: پيمانكار متعهد است عمليات تجهيز كارگاه را تا 15 اردبيهشت ماه به اتمام برساند.

وي ادامه داد: با احداث پالايشگاه و همچنين عمليات اجرايي سايپا گام بزرگي براي اشتغال جوانان استان برداشته مي‌شود.
اين مسئول به فعاليت كاروان‌هاي راهيان نوردر مناطق غرب كشور اشاره كرد و بيان داشت: حدود 6 هزار ساروي به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شده و فعاليت كاروان راهيان نور همچنان ادامه دارد.

زارعي تاكيد كرد: همه ارگان‌هاي دولتي در حوزه فرمانداري ساري بايد به تعهد خود براي اعزام كاروان راهيان نور به مناطق جنوب كشور پايبند باشند.
وي با اعلام اينكه مبلغ ريالي پروژه‌هاي اجرايي در شهرستان ساري پس از روي كار آمدن دولت نهم و دهم داراي افزايش چشمگيري است، بيان داشت: احداث پنج تقاطع همسطح در شهرستان ساري در هيچ دولتي سابقه نداشته و ساري در حال حاضر به مركز فعاليت‌هاي عمراني تبديل شده است.

وي ميزان اعتبارات عمراني شهرستان ساري پس از روي كار آمدن دولت احمدي‌نژاد را تا 60 ميليارد تومان عنوان كرد و بيان داشت: زيبا‌سازي سواحل فرح آباد ساري در دستور كار معاونت عمراني فرمانداري قرار دارد.
وي همچنين به احداث سد لاستيكي در حاشيه رودخانه تجن اشاره كرد و بيان داشت: با اتمام اجراي اين طرح فضاي تفريحي بزرگي در حاشيه شهر ساري ايجاد مي‌شود.

وي بزرگ‌ترين اولويت دولت در سال 90 را ساماندهي اشتغالزايي عنوان كرد و بيان داشت: در صورت مشخص شدن ميزان سهميه ساري از ميزان تعهد دولت مسئولان شهرستان بايد با تمام قوا به ساماندهي اشتغال در ساري اقدام كنند.
وي مهم‌ترين زمينه هاي توسعه اقتصادي مازندران را صنعت، گردشگري و كشاورزي عنوان كرد و بيان داشت: صنعت استان بايد در خدمت كشاورزي باشد.

فرماندار ساري با اشاره به شروع كشت و كار در مازندران تاكيد كرد: شوراي كشاورزي و مسئولان جهاد كشاورزي بايد به هر طريق ممكن زمينه كار را براي كشاورزان فراهم كنند.
وي خواستار برطرف كردن ناهماهنگي‌ها در عرصه سوخت‌رساني به كشاورزان شد و افزود: مشكل سوخت‌رساني به كشاورزان بايد برطرف شود.

فرماندار ساري در پايان خواستار حمايت از فعاليت‌هاي سرمايه‌گذاري در استان شد و تاكيد كرد: سرمايه‌گذار بخش خصوصي كه داراي طرح توجيهي مناسب است نبايد درگير بروكراسي اداري شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

asady 28 فروردين 1390
بعدمرحوم سلیم بهرامی ؛حاج آقازارعی ازمحبوبیتی خوبی برخورداراست.
پیگیری مستمر و سلامت وتلاش شبانه روزی موردشهوداست.
ازهمرزم شهیدطوسی وابوعمارونبوی...انتظاری غیرازاین نمیرود.
صیف الله 28 فروردين 1390
امیدواریم که آقای زارعی پیگیر این مسئله باشند و حداقل یک کمکی به جوانان بیکار این شهرستان باشد و خواهش میکنیم که فرودگاه بین المللی ساری تغییر به فرودگاه کوچک نشود
نا شناس 28 فروردين 1390
سارقان ديروز نمايشگاههاي استان از قائمشهر
سارقان امروز پروژه سايپاي شمال از قائمشهر
سارقان فردا00000000000000000از قائمشهر
bahramnikkhah 28 فروردين 1390
من آقای زارعی رو قبول دارم.ولی اطمینان میدهم پالایشگاه در مازندران ساخته نخواهد شد والسلام
نا شناس 28 فروردين 1390
چه ربطی به زارعی دارد این از طریق مرحوم کردان و دکتر شجاعی پیگیری پالایشگاه شد ایشا ن گزارش میدهد همین مردم گول نزنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.